16. feb. 2012

23.11: Random

- Jeg glæder mig altid meget til min fødselsdag, og jeg tæller ned mange måneder før.
(i dag er der f.eks. 5 måneder til jeg fylder 15) 

- Jeg(læs: min mor) køber næsten  alle de modeblade, jeg kan få fat i.
Min favorit er og bliver Costume.

- Jeg kan ikke tage mig selv seriøst.
Det er derfor jeg altid ser 'sjov' ud på billeder. 

- Jeg bliver halvdeprimeret når jeg er træt. 
- Jeg er altid logget på facebook, men jeg hidser mig altid op over folks irriterende statusopdateringer.

- Min bedste veninde IRL er min kusine. 

- Jeg er meget akavet, og ved aldrig hvad jeg skal sige til folk.

- Jeg er meget utålmodig og keder mig konstant. 

- Jeg er dårlig til at lære nye mennesker at kende IRL, til gengæld synes jeg, at det er meget spændende at skrive med folk på nettet.

- Jeg elsker at læse fantasy.

- Jeg synes, at historie er et meget tungt fag, og jeg har meget svært ved at koncentrere mig i de timer.

- Jeg har altid haft nogenlunde let ved matematik, og det har altid været mit yndlingsfag. 

- Jeg synes, at jeg er pænere med mørkt hår.

- Jeg elsker min computer. Det er bare ren og skær kærlighed, kan jeg godt fortælle jer. 

- Denne blog er mest lavet, så jeg kan whine over ting, jeg ikke vil have alle og enhver læser.

- Mit værelse er tæt på 20 kvadratmeter. Jeg har 75% af en skorsten i hjørnet, den tager en del plads.

- Jeg drømmer om at blive modejournalist eller noget i den retning.

- Jeg bruger alt for mange penge.

- Jeg har, ifølge min far, en sygelig afhængighed af at købe sko, haha!

- Og tøj, tasker og smykker. 

- Og alt andet der koster penge.

- Jeg har brugt lang tid på at diskutere om iPhone eller HTC er bedst.

- Jeg diskuterer i det hele taget de latterligste ting. 

- Jeg har noget med Hello Kitty, den er så sød. 

- Jeg snakkede sønderjysk da jeg var lille, men gør det heldigvis ikke mere.

- Jeg regner stærkt med, at jeg flytter til København en dag. 

- Jeg kan ikke forestille mig et liv uden internet.

- Jeg spiller klaver.

- Jeg hører, ifølge mine klassekammerater, "underligt musik". 

- Jeg har nu skrevet i præcis 20 minutter.

- Jeg har mange venner fra nettet. 

- Jeg har spildt spillet gsm i 6 år indtil videre

- Jeg har efterhånden brugt noget tid på at lave underlige ansigter til mig selv.

- Når jeg forklarer ting er det med lydeffekter (hahahahah, det er så pinligt)

- Jeg opfatter mig selv som at være meget egocentreret. 

- Jeg fortryder min konfirmationskjole.. og i det hele taget fortryder jeg det meste af min konfirmation.

- Jeg er meget negativ omkring mig selv, men meget positiv når det handler om andre.

- Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar